ЛІТЕРАТУРНА ВІТАЛЬНЯ ПРИСВЯЧЕНА ТВОРЧОТІ РОБЕРТА БЕРНСА
Вивчення англійської мови – це головна мета сьогодення. І більше того, вчителі нашої школи намагаються долучити учнів до культури певного народу, його віковічних звичаїв, обрядів, традицій. Саме таке завдання ставили перед собою вчителі англійської мови та зарубіжної літератури, готуючи захід, присвячений творчості відомого шотландського поета Роберта Бернса, який відбувся 25 січня 2016 року.
Свято розпочалося церемонією внесення хаггіса (національної шотландської страви) під звуки волинки. Учні гімназії, одягнувши яскраві національні костюми, намагалися відтворити атмосферу тогочасних зібрань шотландської аристократії.
Відчути настрій епохи допомагали епізоди презентації «Життєвий шлях Р. Бернса».На святі звучало багато пісень, адже поезія його настільки мелодійна та лірична, що багато віршів покладено на музику. Відкриттям для багатьох стало те, що слова пісні з відомого кінофільму «Службовий роман» «В моей душе покоя нет…» написав Роберт Бернс. Родзинкою свята стала інсценізація уривка з фільму «Здравствуйте, я ваша тётя» у виконанні учнів 10-11 класів. А відома пісня на слова Роберта Бернса «Любов и бедность», яка звучала у цьому фільмі, уже давно стала народною, що свідчить про неординарний талант шотландського митця.
Учні школи вкотре продемонстрували грунтовні знання англійської мови, акторську майстерність, творчий потенціал.
СПІВАЄМО АНГЛІЙСЬКОЮ
Враховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, які відкриває знання та використання англійської мови, Президент України оголосив 2016 рік Роком англійської мови в Україні.
У рамках року англійської мови 15 січня 2016 року в закладі відбувя Фестиваль англійської пісні. Перш за все вразило те, що у цьому заході взяла участь велика кількість дітей, починаючи з 4 по 10 клас. Хлопчики та дівчата виконали понад 15 пісень англійською мовою. Виконали так, що у присутніх склалося враження цілісності всього концерту — це була справжня музикальна театралізована вистава з відповідною атрибутикою та костюмами. Мало місце не лише майстерне виконання пісень, які супроводжувалися танцювальними композиціями, акробатичними номерами, вдалим застосуванням ігрових моментів, а й вміння заряджати позитивною енергетикою усіх присутніх у залі, передати їм свій гарний настрій.
На обличчях як самих учасників фестивалю, так і глядачів, сяяли радісні посмішки від спілкування з чарівним світом музики, пісень, поетичного слова, незалежно від того, якою мовою воно висловлене — англійською чи українською.
У той день у нашій школі глядачі почули і колискові, і жартівливі пісеньки, учасники фестивалю співали про рідну Батьківщину, про красу природи та красу взаємних людських почуттів.
MMPublications
Competition for teachers
Час Української Культури (UkrainianCultureTime)
Мова та культура виступають духовними вартостями народукожного суспільства. Вивчення мови сприяє розширенню культурних знань та взаєморозумінню різних народів.З метою підкреслення актуальності інтеграції лінгвокраїнознавчої інформації в заняття з англійської мови видавництво «MMPublications»оголошує конкурс для викладачів англійської мови.
Для участі в конкурсі учасникам необхідно скласти три креативних завдання для проведення лінгвокраїнознавчого заняття з англійської мови за темою “Ukrainian Culture Time”. Тематика завдань має бути пов’язана з українською культурою, географією, літературою або спортом.
Деталі конкурсу будуть оголошені на веб-сайті офіційного представника видавництва MMPublicationsв Україні - компанії «Лінгвіст»(www.linguist.ua)
П’ятірка призерів отримають в подарунок курс професійного розвитку за кордоном.
Роботи прийматимуться з 15-ого жовтня 2015 до 1-ого лютого 2016-ого року.Конкурсну роботу необхідно надіслати електронною поштою за адресою: mmpublications@ukr.net В темі листа необхідно вказати назву конкурсу «Ukrainian Culture Time».
MM Publications
Конкурс для учнів
Моя Батьківщина: місце, де яживу/ місце, яке ялюблю “My motherland: the place where I live / the place I love the most”
Видавництво MM Publications запрошує учнів молодшої, середньої та старшої школи взяти участь в творчому конкурсі з англійської мови.
Завдання конкурсу для учнів полягає в написанні твору на тему “My motherland: the place where I live / the place I love the most”
Учасники конкурсу будуть розділені та оцінені за трьома віковими категоріями:
• Молодша школа (1-ий – 4-ий клас);
• Середня школа (5-ий – 8-ий клас);
• Старша школа (9-ий – 11-ий клас).
Конкурс з англійської мови триватиме з 1-ого жовтня 2015-ого року до 1-ого лютого 2016-ого року включно.
Переможці конкурсу отримають в подарунок:
I місце – 3 екшн-камери
II місце – 15 брендованих шкільних рюкзаків
III місце – 100 книг для читання від видавництва MMPublications.
Деталі конкурсу будуть оголошені на веб-сайті офіційного представника видавництва MMPublications -компанії «Лінгвіст» (www.linguist.ua)
У червні 2015 р., Президент України Петро Порошенко, виступаючи з посланням до Верховної Ради, заявив, про те, що наступний 2016 рік в Україні буде оголошено роком англійської мови, причому її вивчення має стати одним з пріоритетів у розвитку нашої держави.
Аргументуючи своє рішення, щодо того, що наступний 2016 рік буде оголошено роком англійської мови, Президент нашої країни, навів деякі факти щодо того, що Україна знаходиться серед країн з одним з найнижчих рівнів знання англійської мови, що є суттєвим бар’єром для жителів нашої країни в переорієнтуванні на цінності західного світу. Також Петром Порошенко було оголошено про те, що в найближчому майбутньому, володіння англійськ. мовою стане одним з найважливіших критеріїв, при прийомі на державну службу.
Слід зазначити, що відповідно до індексу володіння англійською мовою (EF EPI), Україна знаходиться на 44-му місці (серед 63 країн) по володінню англійською, що відповідає низькому рівню. Найкраще англійською, згідно данного рейтингу, володіють у 7-ми європейських країнах: Данії, Нідерландах, Швеції, Фінляндії, Норвегії, Польщі та Австрії.
WORLD AIDS DAY
World AIDs Day is celebrated every year all over the world on 1st of December to raise the public awareness about AIDS (Acquired Immuno Deficiency Syndrome). AIDS is a pandemic disease caused due to the infection of Human Immunodeficiency Virus (HIV). The day is celebrated by the government organizations, NGOs, civil society and other health officials by organizing the speeches or forums discussion related to the AIDS.
The President of United States declared an official announcement for World AIDS Day in the year 1995 which was started following by other countries all across the world. According to the rough estimation, around 25 million people died from 1981 to 2007 because of the HIV infection. Even after the access of antiretroviral treatment at many places, around 2 million people (at least 270,000 of total were children) in 2007 were infected with this epidemic disease.
World AIDS Day celebration has become the most recognized health days celebrations internationally. World AIDS Day celebration offers the key opportunity to the health organizations to increase the awareness among people, most possible access to the treatment as well as discussing the preventive measures.
GAMES. THEORY.
Language learning is hard work ... Effort is required at every moment and must be maintained over a long period of time. Teaching English can be fun and exciting for students, if the teacher brings excitement to their English lessons. Good English teachers can make boring English lessons educational and fun. Using colorful worksheets during class lectures can be more interesting for your students or maybe using jokes to convey certain messages will get students to pay closer attention.
Games help and encourage many learners to sustain their interest and work.
Games also help the teacher to create contexts in which the language is useful and meaningful. The learners want to take part and in order to do so must understand what others are saying or have written, and they must speak or write in order to express their own point of view or give information.
Games are highly motivating because they are amusing and interesting. They can be used to give practice in all language skills and be used to practice many types of communication.
Using fun games to review English lessons you’ve already taught can also be helpful and fun for many students. Playing games such as English jeopardy can help prepare students for tests, as well as help them remember any important information they’ve been taught in the classroom lessons. Fun activities are the perfect stimulation for remembering information, and students will find this way of studying much more enjoyable than the traditional way. If teachers use fun games to help students study for English tests, teachers will notice an increase in test scores.
Learning Vocabulary Through Games
Games have been shown to have advantages and effectiveness in learning vocabulary in various ways. First, games bring in relaxation and fun for students, thus help them learn and retain new words more easily. Second, games usually involve friendly competition and they keep learners interested. These create the motivation for learners of English to get involved and participate actively in the learning activities. Third, vocabulary games bring real world context into the classroom, and enhance students' use of English in a flexible, communicative way. Most vocabulary games and classroom activities focus on memorising words and their definitions, spelling, and using the new vocabulary in short sentences.
In conclusion, learning vocabulary through games is one effective and interesting way that can be applied in any classrooms.
Learning Grammar Through Games
You may remember when you were in school the dreaded grammar lessons of sitting in a desk writing, correcting and rewriting sentences to learn proper grammar usage. Well, while some people may still teach grammar in this method, there is a movement towards teaching grammar with games. Just imagine your class when you announce that it's time for a grammar lesson and instead of moans and whining, you get smiles and excitement. It is possible and believe it or not, teaching grammar with games will still be as effective, if not more effective, as just teaching them through repetitive writing and rewriting.
Games have the advantage of allowing the students to "practice and internalize vocabulary, grammar and structures extensively." They can do this through repeated exposure to the target grammar and because students are often more motivated to play games than they are to do deskwork. Plus, during the game, the students are focused on the activity and end up absorbing the grammar subconsciously.
Role plays are an excellent way of getting your students to practise their English. They simulate real life situations and allow them to act out what they would do in a real situation
There are many advantages of using games in the classroom:
1. Games are a welcome break from the usual routine of the language class.
2. They are motivating and challenging.
3. Learning a language requires a great deal of effort. Games help students to make and sustain the effort of learning.
4. Games provide language practice in the various skills- speaking, writing, listening and reading.
5. They encourage students to interact and communicate.
6. They create a meaningful context for language use.
Немає коментарів:
Дописати коментар