середа, 27 січня 2016 р.

22 СІЧНЯ - ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ

Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку
Аби ти щаслива була, Україно,
Моя Батьківщино!
22 січня 1919 року увійшло до національного календаря, як велике державне свято - День Соборності України.

Заходи з відзначення Дня Соборності України у 2015-2016 навчальному році в Шарівському навчально-виховному комплексі "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад":

-Бесіда «День Соборності України» (1 клас)
-Година спілкування на тему: «Тебе не можна не любити…»(2 клас)
-Виховна година «Возз’єднались в ті далекі роки…» (3 клас)
-Бесіда «Моя Україна – єдина і неподільна» (4 клас)
-Виховна година «Соборна мати – Україна, одна на всіх, як оберег»(5 клас)
-Виготовлення колажу «Як ми бачимо Україну неподільну»(6 клас)
-Виховна година «Хай нероздільною буде навіки Україна»(6 клас)
-Круглий стіл «Захід+Схід»(7 клас)
-Урок-пам’яті «Соборна мати Україна – одна на всіх»(7 клас)
-Диспут «Соборна Україна: від ідеї до життя»(8 клас)
-Бесіда «Звідки бере витоки ідея соборності України?»(8 клас)
-Круглий стіл «Україна суверенна: від витоків до сьогодення»(9 клас)
-Виховна година «Подія, що пережила нас»(10 клас)

Немає коментарів:

Дописати коментар